گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد
سرخط خبرها

آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رئیس‌جمهور| وزیر آموزش و پرورش: بیمه تکمیلی معلمان ارتقا یافت

  • کد خبر: ۱۲۶۸۰۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رئیس‌جمهور| وزیر آموزش و پرورش: بیمه تکمیلی معلمان ارتقا یافت
سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه با حضور در دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را آغاز کرد.

رئیس‌جمهور در جمع دانش‌آموزان و مسئولان این مدرسه سخنرانی و در تداوم سنت پرسش مهر، بیست و سومین پرسش مهر را با دانش‌آموزان سراسر کشور مطرح می‌کند.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پس از حدود ۲ سال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا، با واکسیناسیون گسترده و بهبود وضعیت فراگیری این بیماری، مدارس سراسر کشور از امروز اول مهر به شکل حضوری فعالیت خواهند داشت.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: دولت به وزارت آموزش و پرورش لطف داشته است که برخی از آن‌ها عبارتند از موافقت با رتبه‌بندی برای ارتقای شایستگی معلمان و ایجاد رقابت در نظام تعلیم و تربیت بعد از ۱۰ سال. سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت از ۹.۶ به ۱۳.۱ درصد افزایش یافته و همچنین بیمه تکمیلی معلمان ارتقا یافت.

نوری گفت: ۱۲۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان جذب شده‌اند که ۱۰۰۰ نفر از آن‌ها دکتر معلم هستند از سوی دیگر مسابقات فرهنگی و ورزشی معلمان بعد از ۱۳ سال احیا شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ارتقای عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با ایجاد یک قرارگاه مدنظر است و این قرارگاه ۱۶۴ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را به مدرسه بازگردانده است.

نوری از حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز تا پایان سال خبر داد و افزود: همچنین مردمی‌سازی آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت خانواده‌ها به‌عنوان مهمترین سرمایه‌گذار در برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ارزیابی مدنظر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->